Congresmodel

Het Duurzaam Gebouwd Congres ziet er dit jaar net iets anders uit dan je van ons gewend bent. We weten het inmiddels allemaal: elkaar fysiek ontmoeten is nog even lastig. Daarom bieden we je niet één congres, maar drie aansluitende onderdelen:

1. ONLINE CONGRES OP 1 juli 2021 

Op donderdag 1 juli verzorgen wij voor jou een online congres waar je in een dagdeel wordt bijgepraat in onze digitale interactieve tool. Dit kun je verwachten:  

  • Plenair inhoudelijk programma 
  • Kennissessies: Bruikbare tools en handvaten die helpen om de energietransitie, circulariteit en gezondheid in te vullen. Doel van de workshop is om deelnemers van concrete ideeën en kansen te voorzien, zodat ze op volle snelheid kunnen #doorbouwen 
  • Innovatiesessies: Welke (totaal)concepten en diensten gaan het verschil bieden in de transities naar energieneutraliteit en circulariteit? Hier vind je de innovators die hun oplossingen voor versnelling pitchen. 
  • Informatiemarkt op het digiplein 
  • Netwerken via de matchmakingtool 
  • De Nederlandse Duurzaam Bouwen Awards uitreking met 2 categorieën:  – ‘ categorie Meest duurzame organisatie’ (Circulaire Ring) en ‘Meest duurzame project’ (Gouden Kikker) 

2. Fysieke Duurzaam Gebouwd Congres tour  

Op 1 oktober zullen wij een dagreis organiseren waar we jou fysiek langs duurzame, innovatieve projecten en gebouwen zullen brengen. Hier zie jij de toepassing in de praktijk bij de Woonfabriek! 

3. Fysieke netwerkdag tijdens Building Holland 3 november in de RAI in Amsterdam     

Op 3 november zullen wij een zogeheten ‘Duurzaam Gebouw Congres netwerkdag’  organiseren waar we met jou fysiek terug zullen kijken op thema ‘Welkom in de Woonfabriek’ en opnieuw waardevolle inzichten, handvatten en innovaties met je willen delen. Ook is er tijd om te netwerken en fysiek de integrale samenwerking vorm te geven ten aanzien van het thema ‘Welkom in de Woonfabriek’.   

Doelgroep


Het Duurzaam Gebouwd Congres is bedoeld voor beleidsmedewerkers, woningbouwcorporaties, ambtenaren, architecten, projectontwikkelaars, installateurs, aannemers, gemeenten en andere belangrijke stakeholders uit de bouw- en vastgoedsector die op beslisniveau met elkaar van gedachten kunnen wisselen. 

Datum, tijd en locatie online congres


Datum: Donderdag 1 juli
Tijd: 09.30 – 14.00 uur
Locatie: Online

In de aanloop naar het congres heb je wellicht wat vragen die wij je graag beantwoorden! Klik op onderstaande button voor meer informatie. 

Veelgestelde vragen

Aanmelden, kosten en voorwaarden


Deelnamekosten
De deelnameprijs voor de Duurzaam Gebouwd Congres Experience bedraagt €195,- excl. BTW per persoon. Hiervoor krijg je toegang tot het online congres, de live congrestour en de live netwerkdag.
Toegang tot alleen het online congres bedraagt slechts € 75,- excl. BTW.
Partners, leden en experts van Duurzaam Gebouwd en Acquire hebben gratis toegang tot het online congres , hiervoor wordt een speciale actiecode verstrekt.

Bevestiging van inschrijving
Na jouw inschrijving ontvang je direct een automatische bevestiging van ons per email. Heb je binnen 24 uur niets ontvangen? Neem dan contact met ons op via  +31 (0)38-4606384 of via info@duurzaamgebouwdcongres.nl

Bevestiging van deelname
Uiterlijk 1 dag voor aanvang van het online congres ontvang jij van ons een definitieve bevestiging van inschrijving, inclusief jouw toegangsbewijs.

Verhinderd of deelname annuleren?

Indien je je voor betaalde deelname hebt ingeschreven voor het evenement en je onverhoopt toch verhinderd bent, is het mogelijk je deelname te annuleren. Wijzig daarvoor je registratiegegevens via uw inschrijfbevestiging.Er zal echter geen terugbetaling van de reeds gemaakte kosten voor het evenement plaatsvinden. Het is mogelijk kosteloos een collega voor jou in de plaats te laten gaan. 

Klik hier voor de volledige inschrijfvoorwaarden. Alle annuleringen dienen voor bovengenoemde deadlines te geschieden per e-mail via info@duurzaamgebouwdcongres.nl of per telefoon via +31 (0)38-4606384.

Facturering en betaling

Facturen zullen per email worden verzonden naar het, door jou opgegeven, zakelijke emailadres. We vragen standaard om de factuurgegevens, ook als je je via een kosteloze uitnodiging registreert. Dit in verband met de inschrijfvoorwaarden.
Indien je ervoor kiest de factuur naar de crediteurenadministratie te laten mailen, dienen juiste tenaamstelling, factuuradres en eventueel, binnen de onderneming voor betaling noodzakelijk, inkoop-/ordernummers ingevuld te worden op het online aanmeldingsformulier. Tenzij anders overeengekomen, dienen facturen binnen 14 dagen na factuurdatum te worden voldaan.

Op alle events van Duurzaam Gebouwd zijn de algemene voorwaarden van toepassing.

Terug naar boven