Doelgroep


Het Duurzaam gebouwd Congres is bedoeld voor beleidsmedewerkers, woningbouwcorporaties, ambtenaren, architecten, projectontwikkelaars, installateurs, aannemers, gemeenten en andere belangrijke stakeholders uit de bouw- en vastgoedsector die op beslisniveau met elkaar van gedachten kunnen wisselen. 

Datum, tijd en locatie 


Datum: Donderdag 14 februari 2019
Tijd: 08.30 – 18.00 uur
Locatie: WestCord WTC Hotel 
Heliconweg 52, 8914 AT Leeuwarden

Deelname aan het congres is inclusief catering en garderobe.
Uitrijkaarten voor de parkeerplaatsen kun je kopen bij de hotelreceptie of bij de parkeerautomaten.

In de aanloop naar het congres heb je wellicht wat vragen die wij je graag beantwoorden! Klik op onderstaande button voor meer informatie. 

Veelgestelde vragen

Aanmelden, kosten en voorwaarden


Deelnamekosten
De deelnameprijs bedraagt €145,- excl. BTW per persoon.
Voltijd studenten betalen, na overleg van een studentenkaart, slechts € 75,- excl. BTW. 
Partners, leden en experts van Duurzaam Gebouwd en Acquire hebben gratis toegang, hiervoor is een speciale actiecode verstrekt.

Bevestiging van inschrijving
Inschrijven kun je via deze website via onze inschrijfmodule. Na jouw inschrijving ontvang je direct een automatische bevestiging van ons per email. Heb je binnen 24 uur niets ontvangen? Neem dan contact met ons op via  +31 (0)38-4606384 of via info@duurzaamgebouwdcongres.nl

Bevestiging van deelname
Uiterlijk 1 week voor aanvang van het congres ontvang jij van ons een definitieve bevestiging van inschrijving, inclusief jouw QR-code met routebeschrijving per email. Neem deze mee op 14 februari! 

Verhinderd of deelname annuleren?

Indien je je voor betaalde deelname hebt ingeschreven voor het evenement en je onverhoopt toch verhinderd bent, is het mogelijk je deelname te annuleren. Wijzig daarvoor je registratiegegevens via uw inschrijfbevestiging.Er zal echter geen terugbetaling van de reeds gemaakte kosten voor het evenement plaatsvinden. Het is mogelijk kosteloos een collega voor jou in de plaats te laten gaan. 

Klik hier voor de volledige inschrijfvoorwaarden. Alle annuleringen dienen voor bovengenoemde deadlines te geschieden per e-mail via info@duurzaamgebouwdcongres.nl of per telefoon via +31 (0)38-4606384.

Facturering en betaling

Facturen zullen per email worden verzonden naar het, door jou opgegeven, zakelijke emailadres. We vragen standaard om de factuurgegevens, ook als je je via een kosteloze uitnodiging registreert. Dit in verband met de inschrijfvoorwaarden.
Indien je ervoor kiest de factuur naar de crediteurenadministratie te laten mailen, dienen juiste tenaamstelling, factuuradres en eventueel, binnen de onderneming voor betaling noodzakelijk, inkoop-/ordernummers ingevuld te worden op het online aanmeldingsformulier. Tenzij anders overeengekomen, dienen facturen binnen 14 dagen na factuurdatum te worden voldaan.

Op alle events van Duurzaam Gebouwd zijn de algemene voorwaarden van toepassing.

Terug naar boven