Doelgroep


Het Duurzaam Gebouwd Congres is bedoeld voor beleidsmedewerkers, woningbouwcorporaties, ambtenaren, architecten, projectontwikkelaars, installateurs, aannemers, gemeenten en andere belangrijke stakeholders uit de bouw- en vastgoedsector die op beslisniveau met elkaar van gedachten kunnen wisselen. 

Datum, tijd en locatie congres


Datum: Donderdag 3 november
Tijd: 09.00 – 17.00 uur
Locatie: Zwolle, Congrescentrum Lumen

In de aanloop naar het congres heb je wellicht wat vragen die wij je graag beantwoorden! Klik op onderstaande button voor meer informatie. 

Veelgestelde vragen

Aanmelden, kosten en voorwaarden


Deelnamekosten
De deelnameprijs voor de Duurzaam Gebouwd Congres bedraagt €295,- excl. BTW per persoon. Hiervoor krijg je toegang tot het congres.
Partners, leden en experts van Duurzaam Gebouwd hebben recht op 1 of 2 gratis kaarten.

Bevestiging van inschrijving
Na jouw inschrijving ontvang je direct een automatische bevestiging van ons per email. Heb je binnen 24 uur niets ontvangen? Neem dan contact met ons op via  +31 (0)38-4606384 of via info@duurzaamgebouwdcongres.nl

Bevestiging van deelname
Uiterlijk 1 dag voor aanvang van het congres ontvang jij van ons een definitieve bevestiging van inschrijving, inclusief jouw toegangsbewijs.

Verhinderd of deelname annuleren?

Indien je je voor betaalde deelname hebt ingeschreven voor het evenement en je onverhoopt toch verhinderd bent, is het mogelijk je deelname te annuleren. Wijzig daarvoor je registratiegegevens via uw inschrijfbevestiging.Er zal echter geen terugbetaling van de reeds gemaakte kosten voor het evenement plaatsvinden. Het is mogelijk kosteloos een collega voor jou in de plaats te laten gaan. 

Klik hier voor de volledige inschrijfvoorwaarden. Alle annuleringen dienen voor bovengenoemde deadlines te geschieden per e-mail via info@duurzaamgebouwdcongres.nl of per telefoon via +31 (0)38-4606384.

Facturering en betaling

Facturen zullen per email worden verzonden naar het, door jou opgegeven, zakelijke emailadres. We vragen standaard om de factuurgegevens, ook als je je via een kosteloze uitnodiging registreert. Dit in verband met de inschrijfvoorwaarden.
Indien je ervoor kiest de factuur naar de crediteurenadministratie te laten mailen, dienen juiste tenaamstelling, factuuradres en eventueel, binnen de onderneming voor betaling noodzakelijk, inkoop-/ordernummers ingevuld te worden op het online aanmeldingsformulier. Tenzij anders overeengekomen, dienen facturen binnen 14 dagen na factuurdatum te worden voldaan.

Op alle events van Duurzaam Gebouwd zijn de algemene voorwaarden van toepassing.

Terug naar boven